torsdag den 2. oktober 2008

Færdig - nej det blev jeg ikke....

... og slet ikke til tiden. Jeg har - som tidligere nævnt - lavet nogle af tingene i lidt forskellig rækkefølge.


Senest er jeg kommet med på Facebook - selv om jeg egentlig har været modstander af den fordi man dels afgiver alle rettigheder, dels ikke kan vide, hvor oplysningerne ender. Men man kan naturligvis bare begrænse det stof, man lægger ind. Og faktisk er det jo meget sjovt, selv om det kan være svært at se den direkte nytte. Faktisk foretrækker jeg LinkedIn og MySpace. Især den første virker mere seriøs.


Wikipedia kender jeg i forvejen - og har også bidraget til artikler, bl.a. den om Vejle Boldklub!

I stiller en mænge spørgsmål, som jeg kort vil forsøge at besvare:

Hvilken eller hvilke opgaver synes du bedst om?


- Det var da rigtig sjovt at lære MP3en at kende. Men også bl.a. Library Thing var helt ok.


Bruger du nogle af de ting, du har lært i forløbet?


- Ja, jeg har bl.a. glæde af de muligheder i Picasa, som jeg ikke havde opdaget i forvejen.


Hvad synes du om formen i 23 Ting (e-læring, selvstudie, kollegahjælp)?


- Det er en rigtig god form, som jeg synes vi skal prøve at bruge i andre projekter.


Er der noget i forløbet, du synes kunne have været anderledes?


- Det ved jeg ikke


Ville du deltage igen, fx 23 Ting +


- Meget gerne


Har du ideer til, hvordan biblioteket kan være synlige/tilbyde services i web 2.0 miljøerne?


- Vi skal jo lave en blog - eller sandsynligvis flere. Og måske også på Facebook.

Ingen kommentarer: